Challenger Deep of Marianna Trench

“Daddy, what is the deepest part of the ocean?”
“Ahh I know this one. It is Marianna Trench.”
“Yes but no. It is called Challenger Deep daddy. It is part of Marianna Trench.”
“Ohhh, now I know. Thank you.”
Aku pun buat-buat sibuk nak buat susu untuk baby. Mesti dia akan tanya lagi ni.
“Daddy, our galaxy is called Milky Way, right?”
“Yes correct.”
“What is other galaxy the nearest galaxy to Milky Way?”
“Aahh, it is Andromeda right?”
“Yes. How come you know about it, daddy?”
Ehhh, kamonlah.
Daddy kau dah baca buku Teroka Sains, okeh. Macam-macam soalan daddy dah boleh jawab tau.
Jadi, mak ayah sekalian yang nak bijak macam daddy, bolehlah beli buku Teroka Sains ni yer. Nanti boleh kagumkan anak-anak dengan kebijaksanaan kita.
Berbaloi sungguh baqhang. Sementara stok masih ada ni baik pakat-pakat beli cepat.
Buku Teroka Sains ni dah viral sampai ke Singapore dan Brunei tau. Baru restock semalam jer dah 10 ribu naskah habis dalam masa tak sampai 24 jam okeh.
Beli cepat, takde jual kat kedai ni. Hanya online.

Anda juga mungkin nak baca

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *